mandag 22. februar 2010

Når musen er borte danser hunden på bordet

 

Ja, jeg er fult klar over at det ska være katten, men slik var det altså ikke i går kveld.

jeg lar bildene tale for seg selv

20102 023

20102 025

Disse bilden er da arangsjert, men jeg fant Luna oppå bordet med snuten godt plantet i middagsrest skålen min etter jeg hadde vært på badet og ordnet meg for kvelden. Hva annet kunne jeg gjøre enn å le og ta bilde av henne. Nå ønsker jeg meg et bord i normal høyde eller et bord jeg kan heise oppunder taket. :)

Luna har blitt tatt på fersken flere ganger.

Som da hun hadde angrepet garnet mitt.

2010 006

Jepp, her ligger den uskyldige.

Herje-besøk av Solo.

Solo

3 kommentarer:

  1. He he, ja æ vil tru ho kosa sæ med middagsræstan dine;)
    Morsomme bilda:)
    Klæm:)

    SvarSlett
  2. Festlige Luna på bordet. :)

    Anita (Solos ene eier)

    SvarSlett
  3. Hihi.. Hærlige Luna!! Kjæmpeartie bildæ ;) Savnæ dåkk masse!! Klæm ifrå storesøster

    SvarSlett