torsdag 18. februar 2010

Mange fine tanka om vinteren.. Haha!

Nei,nå kjenner jeg at jeg virkelig er drittlei kulda som biter meg i kinnen hver bidige gang jeg stikker nesen utenfor døra.Tror aldri jeg har frøset så mye som jeg har gjort denne vinteren. Nå lengter både sinn og skinn etter SOL og  varme. Ja,til og med litt regn har ikke skadet bare huden min kunne har slipt denne ufyselige kulden.

409

Slik vil jeg ha det. Bildet er tatt hjemme på hjemmplassen min i fjor sommer. Det var en nydelig solnedgang og jeg fikk tatt noen skikkelige blinkskudd den kvelden.

Luna har hatt besøk

2010 024

av denne søte Tolleren som heter Kira.

Joda, jeg gjør noe fornuftigt også for tiden

2010 026

Strikker på denne Prinsesse monster buksen på p.nr 3 1/2 og garnet er Smart fra Sandnesgarn. Strikker ikke til noen, men heller til lagret mitt også håper man på at den kanskje blir solgt en gang.Ca størrelse 1-2 år.

Foto votter  page                       

Har strikket foto votter til Kate. Hun fryser i alle fall på fingrene i den kulden, og den ihygga fotografen som hun er, så  fant jeg ut at hun treng desperat disse votten.

Mønster: Eget                                                                                                      Pinne nr: 3 1/2                                                                                                     Garn: Østlandsgarn

1 kommentar:

  1. Åååå æ lengta også etter sommeren, men det veit du jo:)
    Ja, tenk kor koselig at du laga fotovotta tel mæ, æ ble utrulig glad for dem!!!
    Så fin bukse du strikka!!
    Supervakkert det øverste bildet!
    Goklæm:)

    SvarSlett