onsdag 17. februar 2010

Jeg funderer kraftigt for tiden.

Skal, skal ikke…..

Det jeg lurer på er om jeg skal kjøpe meg Ny-symaskin. Jeg kan finne 1000 gode grunner for at jeg skal kjøpe ny. Som den nye symaskinen er 1000 gange bedre enn den jeg har,  det er mange pyntesaumer på den som jeg vet jeg kan få god nytte av også håper jeg at den evt ny symaskinen vil innspirere meg til å sy MASSE..

Det er denne symaskinen jeg funderer på:

5200

Janome Memory Craft 5200

Ja,den har alt liksom, men så kommer prisen inn i bildet. Den koster 8000 kr og det er MYE, men fy den er god å sy på.Har prøvd må du vite og den passer meg PERFEKT.

Jeg  har denne symaskinen:

sewist521_lg

Janome S521

Kjøpt ny for ca 4 år siden.Den er brukt en del, men jeg savner en hel del saumer og detaljer på den som den andre har ;)

Hva skal jeg evt gjøre med denne? Kjøpte den jo for pengen jeg arvet etter Bestemor og Bestefar. Skal jeg prøve å selge den og hva kan jeg evt ta for den. Ny pris på denne var 2500 kr.

Tenke,tenke,tenke og fundere…… Skal, skal ikke!!!

PS:Bilden er lånt på denne siden: http://www.symaskiner.no/subdet3.htm

1 kommentar:

  1. Har du funnet ut hva du skal gjøre i forhold til symaskin? Hvis du fremdeles vurderer å selge den gamle så kan du selge den til meg. :)
    Anita (Solos ene eier)

    SvarSlett