tirsdag 4. mai 2010

Tenke-pausen varte og varte

Endelig har jeg klart å bestemme meg. Jeg er nå en “lykkelig” eier av en splitter ny Janome 5200 og noen tusenlapper fattigere.

Den gammle symaskinen skal få ny eier i morgen og den lykkelige nye eieren tror jeg gleder seg til å få den i hus.

 

5200

Detter er altså det nye vidundret. Om jeg angrer? Nei,ikke enda. Jeg håper jeg og  josfin skal lage mye fint og nyttigt, og at vi skal få solgt det meste vi lager forde vi er så kreative og flinke.

2 kommentarer:

  1. Grattis!!!
    Den ser flott ut og æ e ikke i tvil om at du blir å lage masse fint med den:)
    Go torsdag tel dæ fra mæ som sitt på nattevakt:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny maskin, den kan du jo ikke angre på, den kan jo til og med sy sauer! Herlig. :) Og jeg kan bekrefte at den nye eier av din gamle symaskin er veldig fornøyd. Min første symaskin, med kurs på kjøpet. Tusen takk, du er en knupp. :)

    SvarSlett